Αγώνας «τουριστικού» επιπέδου!!!
γράφει ο Γιώργος-Χριστόφορος Πράσινος
Εύκολη νίκη πέτυχε ο Κέισι Στόνερ στην Ολλανδία, με τον αυστραλό αναβάτη να του λύνονται τα χέρια, από τη στιγμή που απαλλάχτηκε από τον συναθλητή του στη REPSOL HONDA, Ντάνι Πεντρόσα. Ο αγώνας ξεκίνησε, αν όχι τόσο καλά για τον poleman Στόνερ που έστριψε δεύτερος, καλά για την REPSOL HONDA. Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Χόρχε Λορένθο, είδε στην πρώτη στροφή τον Αλβάρο Μπαουτίστα να τον εμβολίζει. Αμφότεροι εγκατέλειψαν τον αγώνα. Ο Μπέν Σπίζ πίεσε για λίγη ώρα τους Πεντρόσα και Στόνερ, χωρίς αποτέλεσμα. Τότε ήταν που άρχισε η μάχη μεταξύ των REPSOL HONDA, με τον Στόνερ να πιέζει αρκετή ώρα μέχρι το προσπέρασμα. Μέχρι όμως ο Στόνερ να βρεθεί σε σημείο να ηγείται στον αγώνα, από την τρίτη θέση και πίσω, το σκηνικό ήταν γεμάτο μάχες. Ρόσι με Μπαρμπερά, Χέιντεν με Κράτσλοου και το προσπέρασμα να πραγματοποιείται από τον Ντοβιτσιόζο στον Σπίζ. Αργότερα ο αμερικανός αναβάτης ανέκτησε τη θέση του. Ακολούθησε λάθος του Κράτσλοου και προσπέρασμα του Χέιντεν στους Μπαρμπερά και Ρόσι. Έπειτα, ο Κράτσλοου προσπέρασε τον Μπαρμπερά και αμφότεροι προσπέρασαν τον Ρόσι, ο οποίος μπήκε στα πιτ λόγω προβλήματος. Ο ιταλός παγκόσμιος πρωταθλητής δεν εγκατέλειψε τον αγώνα, μετά την έξοδο του όμως από τα πίτ, βρέθηκε στην 14η θέση. Ακολούθησε το προσπέρασμα του Κράτσλοου στον Μπαρμπερά, προτού ο Στόνερ βρεθεί στην ηγεσία του αγώνα. Υπ όψιν για τις πιο πίσω θέσεις, ότι ο Μπαρμπερά είχε βρεθεί μπροστά από τον Χέιντεν. Μέχρι το τέλος του αγώνα, ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2006 ανέκτησε τη θέση του, με τον Ντοβιτσιόζο να προσπερνάει ξανά τον Σπίζ και να τερματίζει τρίτος. Οι Χόρχε Λορένθο και Κέισι Στόνερ προηγούνται στο πρωτάθλημα οδηγών με 140 βαθμούς, έναντι του Ντάνι Πεντρόσα με 121.
Pos. |
Points |
Num. |
Rider |
Nation |
Team |
Bike |
Km/h |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
25 |
1 |
AUS |
Repsol Honda Team |
Honda |
171.4 |
|
2 |
20 |
26 |
SPA |
Repsol Honda Team |
Honda |
171.1 |
|
3 |
16 |
4 |
ITA |
Monster Yamaha Tech 3 |
Yamaha |
170.6 |
|
4 |
13 |
11 |
USA |
Yamaha Factory Racing |
Yamaha |
170.4 |
|
5 |
11 |
35 |
GBR |
Monster Yamaha Tech 3 |
Yamaha |
169.9 |
|
6 |
10 |
69 |
USA |
Ducati Team |
Ducati |
169.3 |
|
7 |
9 |
8 |
SPA |
Pramac Racing Team |
Ducati |
167.4 |
|
8 |
8 |
14 |
FRA |
Power Electronics Aspar |
ART |
167.1 |
|
9 |
7 |
51 |
ITA |
San Carlo Honda Gresini |
FTR |
166.9 |
|
10 |
6 |
54 |
ITA |
Speed Master |
ART |
165.7 |
|
11 |
5 |
9 |
ITA |
Came IodaRacing Project |
Ioda |
165.3 |
|
12 |
4 |
22 |
SPA |
Avintia Blusens |
BQR |
165.2 |
|
13 |
3 |
46 |
ITA |
Ducati Team |
Ducati |
163.6 |
|
14 |
2 |
77 |
GBR |
Paul Bird Motorsport |
ART |
163.6 |
|
Not Classified |
|||||||
41 |
SPA |
Power Electronics Aspar |
ART |
167.0 |
|||
5 |
USA |
NGM Mobile Forward Racing |
Suter |
155.7 |
|||
68 |
COL |
Avintia Blusens |
BQR |
165.6 |
|||
6 |
GER |
LCR Honda MotoGP |
Honda |
162.0 |
|||
99 |
SPA |
Yamaha Factory Racing |
Yamaha |
||||
19 |
SPA |
San Carlo Honda Gresini |
Honda |
||||
Not Starting |
|||||||
17 |
CZE |
Cardion AB Motoracing |
Ducati |