Ισπανική επικράτεια στην Ιταλία!!!
γράφει ο Γιώργος-Χριστόφορος Πράσινος
O Xόρχε Λορένθο ήταν ο νικητής στο grand prix της Ιταλίας. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2010 ξεκίνησε δεύτερος πίσω από τον Ντάνι Πεντρόσα. Στην πρώτη στροφή του αγώνα, εκμεταλλευόμενος το λάθος του αναβάτη της REPSOL Honda, έστριψε πρώτος και διατηρήθηκε εκεί μέχρι το τέλος. Ο Πεντρόσα πίεσε λίγο μειώνοντας στο ελάχιστο τη διαφορά από τον συμπατριώτη του, μην καταφέρνοντας όμως να τον φτάσει. Στα τελευταία στάδια του αγώνα, ο Λορένθο είχε κάνει αρκετά μεγάλη τη διαφορά. Το ενδιαφέρον ήταν στραμμένο στις πιο πίσω θέσεις και ιδιαίτερα στην τρίτη, με τον τοπικό ήρωα Αντρέα Ντοβιτσιόζο να δίνει μάχη από την αρχή μέχρι το τέλος, με τον γερμανό Στέφαν Μπράντλ. Ο Μπράντλ είχε βρεθεί στους πρώτους γύρους να είναι μπροστά από τον ιταλό αναβάτη. Ο Ντόβι όμως δεν το έβαλε κάτω και στους τελευταίους γύρους ανέκτησε τη θέση του από τον αναβάτη της LCR Honda. Ο Μπράντλ εν συνεχεία έδειξε το μαχητικό του πνεύμα πιέζοντας για να ξαναβρεθεί στην τρίτη θέση, δεχόμενος παράλληλα πίεση από τον Νίκι Χέιντεν που ακολουθούσε. Στον τελευταίο γύρο, ο Χέιντεν βρέθηκε στιγμιαία μπροστά από τον Μπράντλ. Ο γερμανός όμως, στην αντεπίθεση που του έκανε, τον υποχρέωσε σε λάθος που τον έριξε στην έκτη θέση, πίσω απ’ το Ρόσι. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2006 από εκείνη τη στιγμή μέχρι την καρό σημαία, ουσιαστικά απάλλαξε τον συναθλητή του στη DUCATI από την πίεση που του ασκούσε ο Κάλ Κράτσλοου. Το παρήγορο για τον βρετανό αναβάτη ήταν το προσπέρασμα που έκανε στο Χέιντεν, στις τελευταίες στροφές. Απογοητευτική ήταν η εμφάνιση των Στόνερ και Σπίζ, που με τις εξόδους που είχαν, έπεσαν στις πιο πίσω θέσεις. Εν τέλει τερμάτισαν όγδοος και 11ος αντίστοιχα. Στη μάχη του πρωταθλήματος, ο Λορένθο ηγείται με 185 βαθμούς έναντι 166 του Πεντρόσα.
Pos. |
Points |
Num. |
Rider |
Nation |
Team |
Bike |
Km/h |
Time/Gap |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
25 |
99 |
SPA |
Yamaha Factory Racing |
Yamaha |
173.9 |
41'37.477 |
|
2 |
20 |
26 |
SPA |
Repsol Honda Team |
Honda |
173.5 |
+5.223 |
|
3 |
16 |
4 |
ITA |
Monster Yamaha Tech 3 |
Yamaha |
173.2 |
+10.665 |
|
4 |
13 |
6 |
GER |
LCR Honda MotoGP |
Honda |
173.1 |
+10.711 |
|
5 |
11 |
46 |
ITA |
Ducati Team |
Ducati |
173.1 |
+11.695 |
|
6 |
10 |
35 |
GBR |
Monster Yamaha Tech 3 |
Yamaha |
173.1 |
+12.060 |
|
7 |
9 |
69 |
USA |
Ducati Team |
Ducati |
173.0 |
+12.235 |
|
8 |
8 |
1 |
AUS |
Repsol Honda Team |
Honda |
171.8 |
+30.617 |
|
9 |
7 |
8 |
SPA |
Pramac Racing Team |
Ducati |
171.7 |
+31.728 |
|
10 |
6 |
19 |
SPA |
San Carlo Honda Gresini |
Honda |
171.5 |
+34.589 |
|
11 |
5 |
11 |
USA |
Yamaha Factory Racing |
Yamaha |
170.0 |
+57.862 |
|
12 |
4 |
14 |
FRA |
Power Electronics Aspar |
ART |
169.8 |
+59.963 |
|
13 |
3 |
41 |
SPA |
Power Electronics Aspar |
ART |
169.1 |
+1'11.200 |
|
14 |
2 |
77 |
GBR |
Paul Bird Motorsport |
ART |
169.1 |
+1'11.458 |
|
15 |
1 |
54 |
ITA |
Speed Master |
ART |
169.0 |
+1'11.828 |
|
16 |
22 |
SPA |
Avintia Blusens |
BQR |
164.7 |
1 Lap |
||
Not Classified |
||||||||
5 |
USA |
NGM Mobile Forward Racing |
Suter |
160.4 |
13 Laps |
|||
68 |
COL |
Avintia Blusens |
BQR |
167.9 |
14 Laps |
|||
9 |
ITA |
Came IodaRacing Project |
Ioda |
164.4 |
20 Laps |
|||
Excluded |
||||||||
51 |
ITA |
San Carlo Honda Gresini |
FTR |
0 Lap |