Καλό μήνα με αγάπη από CHEVROLET!!!
γράφει ο Γιώργος-Χρίστοφορος Πράσινος
Με τις καλύτερες αναμνήσεις φεύγει η CHEVROLET από την Πορτογαλία, καθώς οι οδηγοί της έκαναν double. Στον μοναδικό αγώνα του Ιουνίου, οι Μιλέρ και Μενού κέρδισαν τους δύο αγώνες. Στον πρώτο αγώνα, ο Μιλέρ προσπέρασε τον Ταρκουίνι στην πρώτη στροφή, διατηρώντας την μέχρι το τέλος. Στο δεύτερο, Ο Αλέν Μενού ήταν ο νικητής, με τον Οριόλα να τερματίζει δεύτερο και τον Κόρονελ τρίτο. Για τον Οριόλα, αξίζει ν’ αναφερθεί ότι η δεύτερη θέση ήταν ο καλύτερος τερματισμός του μέχρι σήμερα. Τα CHEVROLET, έχοντας τα πιο σταθερά αποτελέσματα, αύξησαν και άλλο το προβάδισμα από τους αντιπάλους τους. Για την μάχη του παγκοσμίου πρωταθλήματος οδηγών, η διαφορά των Μιλέρ και Χάφ αυξήθηκε και είναι πλέον στους 18 βαθμούς. Με τον Αλέν Μενού τρίτο, για τη μάχη του Best Of the Rest, το πρωτάθλημα έχει πάρει φωτιά. Με το κακό αποτέλεσμα του Ταρκουίνι στον δεύτερο αγώνα, ο Κόρονελ είναι έξι βαθμούς μπροστά από τον ιταλό παγκόσμιο πρωταθλητή.
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ!!!
Pos |
Driver |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total |
||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
|||
1. |
|
4 |
25 |
25 |
5 |
25 |
4 |
2 |
15 |
25 |
0 |
1 |
18 |
5 |
25 |
1 |
4 |
18 |
4 |
4 |
25 |
10 |
245 |
|||||||||||||||
2. |
|
3 |
18 |
15 |
1 |
12 |
8 |
4 |
18 |
18 |
0 |
0 |
25 |
4 |
18 |
6 |
5 |
25 |
18 |
2 |
15 |
12 |
227 |
|||||||||||||||
3. |
|
2 |
6 |
18 |
0 |
10 |
25 |
5 |
25 |
15 |
0 |
15 |
0 |
3 |
15 |
18 |
3 |
15 |
0 |
0 |
10 |
25 |
210 |
|||||||||||||||
4. |
|
0 |
10 |
12 |
3 |
15 |
18 |
3 |
4 |
12 |
0 |
0 |
12 |
0 |
8 |
0 |
0 |
4 |
15 |
1 |
8 |
15 |
140 |
|||||||||||||||
5. |
|
5 |
15 |
0 |
4 |
18 |
2 |
0 |
0 |
0 |
3 |
25 |
15 |
2 |
0 |
8 |
2 |
12 |
0 |
5 |
18 |
0 |
134 |
|||||||||||||||
6. |
|
0 |
8 |
0 |
2 |
8 |
6 |
1 |
12 |
6 |
0 |
0 |
10 |
0 |
4 |
12 |
0 |
6 |
12 |
0 |
2 |
18 |
107 |
|||||||||||||||
7. |
|
0 |
2 |
4 |
0 |
6 |
12 |
0 |
2 |
0 |
5 |
8 |
8 |
0 |
6 |
25 |
0 |
2 |
10 |
3 |
12 |
1 |
106 |
|||||||||||||||
8. |
|
0 |
0 |
10 |
0 |
0 |
15 |
0 |
10 |
10 |
0 |
10 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
25 |
0 |
0 |
0 |
84 |
|||||||||||||||
9. |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
10 |
10 |
0 |
10 |
0 |
0 |
6 |
4 |
45 |
|||||||||||||||
10. |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
6 |
1 |
12 |
15 |
0 |
0 |
8 |
0 |
0 |
0 |
43 |
|||||||||||||||
11. |
|
0 |
0 |
8 |
0 |
4 |
10 |
0 |
8 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
40 |
|||||||||||||||
12. |
|
0 |
1 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
12 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
6 |
0 |
4 |
8 |
37 |
|||||||||||||||
13. |
|
0 |
4 |
6 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
8 |
0 |
0 |
1 |
6 |
28 |
|||||||||||||||
14. |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
18 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
22 |
|||||||||||||||
15. |
|
1 |
12 |
1 |
14 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
16. |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
12 |
|||||||||||||||
17. |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
6 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
11 |
|||||||||||||||
18. |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
6 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
7 |
|||||||||||||||
19. |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
||||||||||||||||||
20. |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ!!!
Pos |
Manufacturer |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total |
||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
Q2 |
R1 |
R2 |
|||
1. |
Chevrolet |
7 |
43 |
43 |
6 |
37 |
37 |
9 |
43 |
43 |
3 |
23 |
43 |
9 |
43 |
26 |
9 |
43 |
28 |
6 |
40 |
37 |
578 |
|||||||||||||||
2. |
BMW Customer Racing Teams |
2 |
20 |
27 |
3 |
23 |
33 |
4 |
22 |
27 |
5 |
22 |
20 |
3 |
27 |
40 |
2 |
18 |
40 |
4 |
22 |
25 |
389 |
|||||||||||||||
3. |
SEAT Customer Technology |
6 |
25 |
18 |
6 |
28 |
18 |
2 |
23 |
18 |
7 |
43 |
25 |
3 |
18 |
22 |
4 |
27 |
20 |
5 |
26 |
26 |
370 |