Πείσμα-Φρένα 1-0
γράφει ο Γιώργος-Χριστόφορος Πράσινος
Ο Ντάνι Πεντρόσα ήταν ο νικητής στο grand prix της Τσεχίας. Ο ισπανός αναβάτης έδωσε γι’ ακόμα μια φορά μάχη με τον συμπατριώτη του Χόρχε Λορένθο και κέρδισε χάρη στο πείσμα του. Ο Λορένθο υπερτερούσε στα φρένα, καθώς ο αναβάτης της REPSOL HONDA έβγαλε σχεδόν το μισό αγώνα, προσπαθώντας να περάσει στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Εν τέλει το προσπέρασμα ήρθε, αλλά η μάχη δεν τελείωσε. Ο Λορένθο πίεσε μέχρι τον τελευταίο γύρο και ανέκτησε κάποια στιγμή τη θέση του. Το πείσμα όμως του Πεντρόσα έδωσε το παρόν και ο ισπανός αναβάτης υποχρέωσε τον παγκόσμιο πρωταθλητή σε λάθος, ανακτώντας με αυτό τον τρόπο την πρωτοπορία στην τελευταία στροφή. Στις πιο πίσω θέσεις, τα YAMAHA TECH 3 των Κράτσλοου και Ντοβιτσιόζο έκαναν ήσυχο αγώνα, τερματίζοντας τρίτος και τέταρτος αντίστοιχα. Ο Βαλεντίνο Ρόσι δεν κατάφερε να κρατήσει πίσω του τους Μπράντλ και Μπαουτίστα, τερματίζοντας στην έβδομη θέση. Οι Σπίζ και Σίλβα ήταν οι πιλότοι που εγκατέλειψαν τον αγώνα. Ο Σπίζ εγκατέλειψε από πτώση, ενώ ο Σίλβα από μηχανική βλάβη. Η μάχη του πρωταθλήματος έχει πάρει φωτιά, καθώς ο Λορένθο προηγείται με 245 βαθμούς, έναντι του Πεντρόσα με 232.
Pos. |
Points |
Num. |
Rider |
Nation |
Team |
Bike |
Km/h |
Time/Gap |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
25 |
26 |
SPA |
Repsol Honda Team |
Honda |
166.4 |
42'51.570 |
|
2 |
20 |
99 |
SPA |
Yamaha Factory Racing |
Yamaha |
166.4 |
+0.178 |
|
3 |
16 |
35 |
GBR |
Monster Yamaha Tech 3 |
Yamaha |
165.6 |
+12.343 |
|
4 |
13 |
4 |
ITA |
Monster Yamaha Tech 3 |
Yamaha |
165.2 |
+18.591 |
|
5 |
11 |
6 |
GER |
LCR Honda MotoGP |
Honda |
164.8 |
+25.582 |
|
6 |
10 |
19 |
SPA |
San Carlo Honda Gresini |
Honda |
164.5 |
+29.451 |
|
7 |
9 |
46 |
ITA |
Ducati Team |
Ducati |
164.2 |
+34.514 |
|
8 |
8 |
14 |
FRA |
Power Electronics Aspar |
ART |
162.3 |
+1'04.285 |
|
9 |
7 |
17 |
CZE |
Cardion AB Motoracing |
Ducati |
162.1 |
+1'08.278 |
|
10 |
6 |
41 |
SPA |
Power Electronics Aspar |
ART |
162.0 |
+1'09.972 |
|
11 |
5 |
24 |
SPA |
Pramac Racing Team |
Ducati |
162.0 |
+1'10.003 |
|
12 |
4 |
68 |
COL |
Avintia Blusens |
BQR |
161.1 |
+1'24.040 |
|
13 |
3 |
5 |
USA |
NGM Mobile Forward Racing |
Suter |
160.9 |
+1'27.898 |
|
14 |
2 |
51 |
ITA |
San Carlo Honda Gresini |
FTR |
160.4 |
+1'36.165 |
|
15 |
1 |
77 |
GBR |
Paul Bird Motorsport |
ART |
160.1 |
+1'40.565 |
|
16 |
54 |
ITA |
Speed Master |
ART |
160.1 |
+1'41.226 |
||
17 |
9 |
ITA |
Came IodaRacing Project |
Ioda |
158.4 |
1 Lap |
||
Not Classified |
||||||||
22 |
SPA |
Avintia Blusens |
BQR |
159.2 |
13 Laps |
|||
11 |
USA |
Yamaha Factory Racing |
Yamaha |
163.1 |
14 Laps |