Φασαρία για το τίποτα!!!
γράφει ο Γιώργος-Χριστόφορος Πράσινος
Όλα άρχισαν στο Μπαχρέιν, όταν στη RED BULL του Σεμπάστιαν Φέτελ, ο Άντριαν Νιούι δοκίμασε να διαμορφώσει κάτι οπές στο πάτωμα της. Ο γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής είχε το συγκεκριμένο βοήθημα στην Ισπανία και το Μονακό. Στο πριγκιπάτο, διαμορφώθηκαν οπές και στην RB8 του Μάρκ Γουέμπερ.
Η σχηματική απόδοση του πατώματος της RED BULL στο σημείο των οπών, σε σύγκριση με το πώς είναι το συγκεκριμένο σημείο στο μονοθέσιο της SAUBER.
Οι ταύροι κέρδισαν στους αγώνες που πρωτοεμφανίστηκε το αεροδυναμικό βοήθημα στα μονοθέσιά τους. Μετά το grand prix του Μονακό, οι ομάδες MCLAREN, FERRARI και MERCEDES, κατέφυγαν στο συμβούλιο της FIA, με τη διεθνή ομοσπονδία για αρχή να αφήνει να περάσουν κάποιες μέρες μέχρι να τοποθετηθεί στο θέμα. Τελικά, η απόφαση της ομοσπονδίας δεν επηρέασε αρκετά την αυστριακή ομάδα, η οποία κρίθηκε αναγκαίο να αλλάξει τη διαμόρφωση του πατώματος της. Ο Φέτελ πήρε την pole position στον Καναδά και τερμάτισε τέταρτος στον αγώνα με λανθασμένη τακτική, όπως αποδείχτηκε με το αποτέλεσμα.
Η νέα διαμόρφωση του πατώματος της RB8.
Αιωρούνταν φήμες για αφαίρεση βαθμών από την ομάδα, χωρίς όμως να βγαίνουν αληθινές. Αξίζει ν’ αναφερθεί ότι η RED BULL, θα έχει νέο πάτωμα στο ευρωπαϊκό grand prix. Οι ταύροι, εν όψει Βαλένθια, προηγούνται στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.